5 דברים שלא ידעתם על הנהלת חשבונות

spreadsheet

1. הנהלת חשבונות זהו מקצוע שניתן לרכוש בתיכון בתור מגמה, ולעבוד כמה שנים במקום עבודה שמוכן לקבל עובדים צעירים ללא ניסיון.

2. מנהלת חשבונות איננה בהכרח חשבת שכר.

3. טעויות נפוצות בתחום הנהלת החשבונות: אנשים חושבים שהמשימות של מנהלת חשבונות זה "בקטנה". חשוב להבין שאם לא עושים אותן ביסודיות זה עלול להוביל לטעויות ולנזקים בלתי הפיכים לעסק.

אנשים טועים לחשוב שהנהלת חשבונות זה תחום משעמם. אז זהו שלא… הכל תלוי בסביבת העבודה שלך, ואם סביבת העבודה מעניינת ותומכת, אז הכל כיף ומעניין ובכלל לא משעמם.

עוד טעות רווחת, מנהלת חשבונות היא לא עוד תפקיד רגיל, היא סוג של פיננסית לעסק, ויכולה לעדכן את מנהל העסק בכל רגע נתון על מצב העסק, אם הוא ריווחי או מופסד.

וטעות נוספת: בעלי עסקים חושבים, שאם יתנו את חלקיות התיק למנהלת חשבונות חיצונית והשאר יישאר אצל בעלת תפקיד נוספת בעסק עצמו הם יחסכו כסף והכל יעבוד טוב. אבל זוהי טעות בסיסית, אם יעשו זאת, הטיפול בתיקי הלקוחות לא יהיה יסודי ומקצועי כמו במקרה שמנהלת חשבונות אחת מרכזת אצלה את כל משימות התיק והקשר עם הלקוח.

4. כדי לבצע את משימות הנהלת החשבונות כל מה שצריך זה מחשב עם אינטרנט, תוכנות מתאימות ומסמכים מהלקוחות אשר יכולים להיות במייל/דרייב/דרובוקס או כל ענן אחר, אין צורך להיפגש פנים מול פנים עם הלקוחות או מנהל העסק.

5. כיצד לבחור מנהלת חשבונות לעסק? לבחון: מקצועיות, ניסיון, ידע, אילו תוכנות היא מכירה ויודעת לתפעל? שירותיות,אדיבות, מסודרת ומדויקת,  אינטראקציה טובה עם הבעלים וחיוך J

ואם זה עסק חברתי כמו לב תשעשרה, אז כמובן שהתמיכה בו עדיפה.





נגישות